vrijdag 11 juni 2010

tonight, party night!

'sup guys!

vandaag ben ik gelukkig weer beter geworden, dus maar weer naar school. en jah, nadat je ziek bent geweest hoop je op een keertje goeie aandacht van leraren, maar als je alleen maar kritiek die niet eens ergens op slaat naar je hoofd krijg gegooid is school niet zo heel veel aan.

maar gelukkig had ik iets leuks om naar vooruit te kijken, ik had namelijk met jacco en robin afgesproken om met zn drieën de opening en openings wedstrijd van het wk voetbal 2010 te kijken.
dus toen school eindelijk (al om 1 uur :D) afgelopen was gingen we naar jacco's huis

toen we daar waren gingen we eerst huiswerk kopiëren en daarna de tv aanzetten. maar het kutte was, dat robins moeder had gezegd dat het om drie uur begon, dus wij zaten nog lekker achter de pc, toen het eigenlijk ook op half 2 was begonnen, dus toen hadden we alles gemist. en toen gingen we nog even piano spelen enzo. maar toen begon de wedstrijd mexico -zuid afrika al snel. die nu trouwens nog steeds bezig is. het is 1-0 voor zuid afrika.

het was heeel gezellig, maar op de terug weg regende het

en ik heb vanavond diana! voor de mensen die dat niet weten, dat is zo'n nachtclub in assen. dat is altijd wel gezellig, maar mensen zeggen dat het vanavond heel saai word, omdat er alleen maar nederlandstalige muziek is, vanwege het wk enzo. maar als het saai is, maken ik en robin het wel even gezellig! whuhaha

latuurrrr

donderdag 10 juni 2010

im ill :(

hey you guys,

eergister had ik echt zo'n kut gevoel weetje. een hol gevoel in je maag. misselijk, duizelig en alles! damn, ik dacht: na een nachtje slapen is het wel weer over. maar ik werd zooo moe wakker. niet leuk :( dus ik bleef maar een dagje ziek thuis. die middag ging het wel weer heel goed enzo. maar die avond begon het weer helemaal. en nu zit ik dus nogsteeds ziek thuis. terwijl het nu lekker weer buiten is, en ik normaal al lang bij de halfpipe te vinden was, zit ik nu binnen, me full-time te vervelen. en ik haat dat.

dingen die ik op dagen als deze doe:
- mijn kamer opruimen
- me vervelen
- allemaal accounts voor vanalles en nogwat aanmaken
- me vervelen
- veel twitteren
- me vervelen
- wiien
- me vervelen
 and much, much more..

het gaat nu opzich wel weer goed, maar het is ook zo dom, om niet op school te komen, en wel lekker te zitten skateboarden, dus dat lijkt me niet zo'n heel goed plan. ik kan wel de hele tijd keyboarden, maar na alle liedjes tienduizendmiljoenmiljard keer gespeeld te hebben raak je dat ook wel weer zat.

we gingen net ook op zo'n tnt post wk toeter blazen, dat is best moeilijk. maar de hele buurt deed mee met een soort toeter orkest hahahahah. maar ik werd duizelig dus ben ik maar gestopt.

jullie horen nog van me!
seeee ya'

woensdag 9 juni 2010

Skateboarding

Tightening the trucks, loosening up the wheels, Putting the griptape on
Jumping on the board, speeding up, getting the feel of your brand new deck

Feeling the breeze as your pacing along the street, olling onto a side walk
Seeing little kids as you past, doing a trick from them you can see happiness in their eyes

Trying to go to a skate park but their too damn packed
Held back to the city, with escape plans

Waxing up a ledges for a few minutes, looking out for cops
Watching your buddy tear the shit out of the brand new ledges

Grinding a rail, feeling the vibration run through your body
Lost balance, hit the ground face 1st and roll

Get up one fall is nothing, ignore what others say around you
Practices helps the more practice you will eventually land it

Getting video taped, going a sick line, trying to get sponsered when what you’ve done have been done before
Take it to the next step, go farther then what the previous skater has down, there are no limits in skateboarding.

Seeing skaters on TV and in the magazines are just doing it for the money
Skateboarding is about having fun, doing your own thing, not what others tell you to do

Skateboarding is not a crime, it is a sport
If skateboarding is crime so is bmxing and rollarblading

After a long day of skateboarding, its time for bed
Get up the next morning do the same thing, but try something new

dinsdag 8 juni 2010

skatin' in the rain



jacco en ik gingen dus naar de halfpipe.. en het was vet guys! maar.. we hadden niet echt veel tijd om te oefenen, want het begon dus opeens te regenen, en daaropvolgend te onweren. dus ik na een misverstand over de tijd dat we hadden afgesproken, me ''helemaal'' verheugd op die zeven uur dat mr jacco zou komen, and just the three of us.. me, jacco and ofcourse mr sun, naar de halfpipe zouden gaan en skateboarden. maar die klootzak van een zon kwam dus niet opdagen.. :(

maar het was wel gezellig. en leuk. enzo


check je latersss
Jacco en jorrit

playin' tha keys

yo, 'sup people!

ik was net bij jacco, en het was wel vet. we gingen piano spelen, hij kan dat vet goed, en ik kan dat ook wel. jacco ging unfaithfull by rihanna spelen, en ook the scientist by coldplay. en ik ging comptine d'un autre été en clocks by coldplay spelen. >>>>>>>>>>>>>>>>>>



we wouden eerst nog naar de halfpipe gaan, maar jacco had met voetbal op school waarschijnlijk zijn middelvingertop gekneusd. en dat deed best wel zeer.
dus jacco ging naar de dokter.maar we gaan waarschijnlijk vanavond nog naar de halfpipe. want het is nu vet mooi weer. en de zon schijnt enzo. dus dat word wel vet.

trouwens.. ik heb over een week repetitie week, en dat is dus niet zo fijn. en ik heb er niet zo veel zin in. maar ik ga echt super erg mijn best doen, want ik moet vet goeie cijfers halen man. dus ik ben slim geweest en heb nu een hele planner gemaakt over wanneer ik was ga leren en alles. dus dat gaat helemaal goed komen.. tenminste, dat hoop ik :D

morgen heb ik een hele drukke dag, dus dan heb ik waarschijnlijk geen tijd om te bloggen, en zullen jullie mij moeten missen! :P
morgen moet ik eerst naar school tot 3uur, en daarna naar keyboard les, en dan ga ik naar huis, en heb ik een half uur tijd voor huiswerk en stuff. en daarna ga ik weer naar atletiek. (waar ik eindelijk hoop eens een keer echt iets zwaars te doen, hahah) en dan ben ik thuis en ga ik bankhangen.

see ya'

maandag 7 juni 2010

it keeps gettin' better

ahh, lekkere training net man. ik ging verspringen en kwam eindelijk over de vier meter. maar vanwege die poolstokker kon ik het niet opmeten! maar het ging super goed. maar ik erger me de laatste tijd erg aan die trainers. zij geven ons zowat geen training meer. wij doen alles. het is wel leuk, zelfstandig enzo, maar komop zei zitten full-time te kloten. en als we dan eens iets fout doen dan moeten we meteen strafrondjes doen enzo.

op de terug weg kwamen we langs schaapjes. en toen gingen we die aaien en voeren. dat mocht eigenlijk niet, maar het was wel grappig hahah. ik heb daar alleen geen foto's van want jorrit is slim, en is zn mobiel vergeten mee te nemen.

nu moet ik weer es gaan want ik ga bankhangen en tv kaike!

goodnight y'all

ps. happy birthday to mike and matthijs!

i hate the rain!


het was eergister nog zulk mooi weer! geen wolkje aan de lucht te bekennen. en nu! nu zit het te regenen en het is koud. dus ik zit binnen zonder andere opties dan bloggen of huiswerk maken... erg saai dus. ik mis de half pipe :(






het is nu eigenlijk de bedoeling dat ik mijn huiswerk doe, maar ik vind met mijn vrienden praten, naar muziek luisteren en lekker bloggen veel beter!

het was vandaag eigenlijk best saai. gewoon weer zo'n simpele, saaie, REGENACHTIGE schooldag. ik haat dat eigenlijk. als het kut weer is zie je ook echt dat de leraren in een slechte mood zijn. ze waarschuwen je sneller, worden sneller chagrijnig. stom is dat :(

oke, genoeg gekletst. ik ga aan mijn huiswerk, en dan ga ik zometeen lekker nadenken over de zomervakantie!

zondag 6 juni 2010

BAGGELEN!




hey everyone
ik en mijn zus gingen naar dat arboretum bos. maar het was echt freakingggg warm. dus ik liep daar helemaal te zweten. maar daar waren dus bomen uit drie wereldelen. amerika, azië en afrika. dat was eigenlijk wel een raar gevoel, je liep in tien minuutjes van azië naar amerika XD.
en daar was in azië dus een japanse pagode. mijn zus houd heel erg van japan, en dat vond ze dus wel erg vet. en je had in afrika een uitkijk toren best wel leuk!

maar op het laatst was het zó warm. en me zus ging zwemmen met vriendinnen, bij de baggelhuizer plas. en die ene vriendin heeft een broertje. dus ik dacht. als we nou eem vragen als hij ook mee gaat. dan kan ik ook mee. dus mijn zus vragen. en wij naar hun toe. en toen was hij er niet :(

maar ik ben toch met hun mee gegaan. en het was wel gezellig hahah. maar het water was superrrr koud brr. dus we gingen er niet lang in. Maar als je op het strand stond was het wel lekker warm.

maar toen we terug kwamen bij onze badakens was er opeens een bal. echt raar. maar ook wel leuk, want toen gingen we daar mee over gooien. hahah.

maar een tijdje daarna begon het opeens te regenen :( en dus gingen we maar weer naar huis. en toen was mn zus dr ketting er ook nog af gegaan... dus zei moest lopen, en ik ging snel naar huis om het te vertellen. en nu wachten we zegmaar nog steeds op haar...


check je laterss

BMX Park


na deze verslaving op bloggen, heb ik er weer een nieuwe bij.

hahah nee hoor. ik heb een vet grappig spelletje gevonden, bmx park!
klik hier
dat is echt een tof spel. mijn topscore is 31207.

so, try to beat my score. and reply on this message belowwww (just tell me what score you had)

vervelen..

heyy iedereen.
ik heb zin om te bloggen. maar ik heb allee niet zoveel inspiratie. hahah
als ik bij mijn zus de kamer binnen stap zit ze vol plezier op het toetsen bord van haar laptop te rammen. die heeft veel inspiratie vandaag hahah.
en dan zit jorrit zich hier te vervelen.
maar om jullie niet te vervelen zal ik ook even wat interessanters vertellen.

vanmorgen nadat ik mijn eerste blog heb geschreven heb ik weer mario galaxy gespeeld. en nu heb ik 73 power stars! ahah. ik moest via allemaal lava naar zo'n dino piranha, en dat was best moeilijk. ik ben wel 6 levens daar door verloren. maar oke genoeg over dat. me moeder die kwam later beneden en vond het niet zo fijn dat ik haar niet wakker had gemaakt. want we moesten nu om 11 uur ofzo nog ontbijten. en toen liep de hele planning een beetje in de soep.. maar ik ben er eigenlijk wel blij mee. ik hou niet zo van een planning. en de saaie ochtend gaat snel voorbij! als we zometeen over een uurtje hebben middag gegeten zou ik met mijn zus naar het arboretum ofzo iets gaan. hahah, voor de mensen die het niet weten, dat is een soort bos met allemaal verschillende bomen. maar het is nog een beetje in de aanbouw dus de bomen zijn dun en klein. maar daar is ook een hele grote uitkijktoren, en dat is dus wel vet.
daarna ga ik misschien nog even naar de halfpipe. maar mijn zus heeft een verbrandde rug, en weet dus niet zeker als ze mee gaat. (reageer allemaal even sterkte ofzo op haar blog! dit is de link naar haar pagina http://jenteirene.blogspot.com )

en ik heb deze morgen met behulp van mijn zus ook behoorlijk wat aan mijn pagina lopen rotzooien, hij is wel mooi geworden vinden jullie niet!?
ik begin van die bloggen steeds meer verstand te krijgen. hahah

ik kijk naar mijn luie stoel, en ik heb zin om daar in te liggen. maar ik moet eventjes doortypen, want dat is ook leuk.

nee, seriously
om alleen al naar die stoel te kijken word je lui.




en die blog hier onder, dat was mijn zus.
en tjah jullie denken nu vast zoiets van: je zit echt de hele tijd over je zus te praten, maar heb je ook meer broers of zussen. Jep ik heb 1 broer en 1 zus.

mann, ik zit dus op mijn page te kijken, en ik ben echt trots op mijn header. helemaal zelf gesneden dat ie precies past. *proud*

maar guys, ik peer hem weer.
laturr

imma burglar :)

hellooo
ik heb jou eventjes geholpen met
je big big bloggie (:

nu ga ik zelf weer eventjes bloggeren
see ya later arie?

mijn eerste blog... EINDELIJK

sjeeeshh! je wilt niet weten hoe lang ik nu dus al probeer een simpele blog te maken... het begon dus allemaal zo:
ik werd wakker, en ging naar benede, daar speelde ik leuk mario galaxy op de wii. toen kwam er opeens in me op dat ik m'n zus gister achter de laptop zag bloggen, wat me toen ook wel vet leek. dus ik deed de wii maar uit, en startte de pc op. toen 'ie klaar was met laden, probeerde ik me op mijn gebruikers account aan te melden... en geuss what? ik kon niet meer aanmelden vanwege de ''service group policy'' ofzo iets. dus ik probeerde op het gast account.. zelfde verhaal. En op die van me zus lukte het wel! :O nouja, LOL ik ben nu in iedergeval aangemeld.

en nu denken jullie vast: Gast, heb je geen eigen computer ofzo?
ja die heb ik wel.
En waarom zit je daar dan niet op?
nou ten eerste deze pc is much fasssster. en hij maakt ten tweede een stuk minder lawaai zodat ik mijn ouders niet wakker maak.

eenmaal aangemeld op m'n zus dr account dacht ik: ik log nog eventje in op mijn hyves en daarna ga ik aan het bloggen, maar unfortunately raakte ik weer eens verstrikt in een gesprek op hyves. toen we eindelijk uitgepraat waren was het alweer een half uur later.
Nou, nu moest ik echt maar een gaan bloggen dacht ik.
zo gezegd zo gedaan... of niet. want ik klikte ''tabblad'' knopje, vervolgens klik ik op dat balkje waar je een site intypt... en toen pas kwam in me op dat ik niet eens de site wist waar me zus op zat te bloggen gister. HANDUGGGG. ik ging maar snel googelen voor een goeie blog site. en ja, daar stonden wel een ''paar''

tjah, daar ga ik niet tussen kiezen, en om mn zus nu wakker te maken, en te vragen welke blog site ze gebruikt, is ook niet zo aardig. maar ik had een plan, ik ging dus snel naar mn zus dr hyves om te kijken als ze misschien ook een linkje van haar blogs heeft. en dat had ze. dus finally was ik op blogger.com . maar toen moest ik nog een account aanmaken, dus ik vul al die vakjes helemaal in. blijkt het op het laatst dat ik al een google account heb, waar ik niets van wist. Dus ik verander snel het wachtwoord zodat ik kan bloggen. en daarna moest ik de site nog een beetje uitvogelen, wat ook wel weer even kost. maar nu zit ik dus eindelijk hier te bloggen. na al die tijd.


oke guys, nu heb ik dus wel een op gelult. maar ik heb eigenlijk nog niets over mezelf verteld, hahah.

Oke, ik ben dus jorrit. ik ben 13 jaar. en ik woon in nederland.

Dit is een foto van mezelf.

Het is misschien niet zo leuke foto van mezelf, maar ik kon zo snel op m'n zus dr scherm niet erg leuke foto's vinden. hahah

I like skateboarding very, very much!

This is my board

and a few other thing i like:
- Playing the piano or the keyboard.
- Chitchatting with my friends.
- Going to the halfpipe with my best friend Robin.
- Listening to music
- Watching movies
- Eating

Okay, ik vind best wel veel dingen leuk eigenlijk. hahah

ik denk dat ik zo maar weer eens stop met bloggen. maar voordat ik stop heb ik nog wel een paar vragen, want dit is nu mijn eerste blog. en ik weet niet als ik het wel helemaal goed doe. ik want you to rate my first blog. hahah!

buhbye everybody!